Aeroflot członkiem polskich organizacji turystycznych

Aeroflot

Rosyjskie linie lotnicze Aeroflot zostały członkiem Polskiej Izby Turystyki, zrzeszającej blisko 2 tys. podmiotów turystycznych oraz Polskiego Związku Organizatorów Turystyki skupiającego touroperatorów.

– Przynależność Aeroflot to PIT oraz PZOT, otwiera nowy rozdział tych organizacji – udział linii lotniczej w sprawach jakimi interesuje się i zajmuje się branża turystyczna – lobbing na rzecz przemysłu i branży turystycznej – mówi w rozmowie z Pasazer.com Wojciech Borys, menedżer ds. sprzedaży Aerofłotu w Polsce.

Borys przekonuje, że będąc blisko organizatorów imprez turystycznych Aerofłot ma możliwość docierać do potrzeb branży i wsłuchiwać się w głos rynku turystycznego. To firmy turystyczne realizują podstawowe elementy imprezy turystycznej jak transport zakwaterowanie i usługi dodatkowe. Wzajemna znajomość oferty i potrzeb – kierunków podróży lub trendów oraz zakresu oferty (tj. sezonowość, czas przelotu, przesiadki, zasady zmian zwrotów, limitów bagażowych, obsługi i posiłków serwowanych na pokładzie) są kluczowymi elementami sukcesu dla obydwu partnerów – biura podróży i przewoźnika.

W tym roku obchodzimy 95 lecie Aerofłotu. – Pamiętając o historii patrzymy w przyszłość. Realizujemy intensyfikacje przewozów na istniejących kierunkach, głównie do Azji, krajów WNP na Bliski Wschód oraz oczywiście do samej Rosji – dodaje Borys.

Aerofłot zaoferuje dla członków organizacji specjalną taryfę PEP (Product Experience Program) z dużym upustem dla pracowników branży. – Dzięki takim ofertom agent turystyczny jest w stanie przetestować ofertę przewoźnika na własnym przykładzie. To dla nas bardzo silna i skuteczna forma reklamy – przekonuje.

Aktualnie flota Aerofłotu składa się z 232 samolotów pasażerskich różnych typów, głównie Airbus oraz Boeing. Średni wieku maszyn to 4,1 roku. Rosyjska linia oferuje trzy rejsy dziennie rejsy z Warszawy przez Moskwę na cały świat. jak przekonuje Borys znacząca część oferty Aerofłotu wykorzystywana jest przez zorganizowane grupy, stąd idea bliskiej współpracy i zacienienia relacji z branżą.

(mp)