Do Krakowa po raz kolejny przyjadą europejscy eksperci spa, aby rozmawiać o przyszłości tego segmentu turystyki. Tegoroczna edycja odbędzie się 21 kwietnia br. i będzie próbowała odpowiedzieć na pytanie, jak być S.M.A.R.T. menadżerem spa.
Jak podkreślają organizatorzy Kongresu, cel menadżera spa musi być, zgodnie z akronimem formuły S.M.A.R.T, istotny, mierzalny, konkretny, osiągalny i określony w czasie. „Mądrość” zarządzających obiektami spa&wellness przejawia się również w ich podejściu do personelu, dlatego podczas Kongresu będzie mowa nie tylko o zarządzaniu przychodami, kanałami sprzedaży i inwestycjami, ale również relacjami z innymi ludźmi – klientami i współpracownikami.
Eksperci z Polski, Łotwy, Wielkiej Brytanii i Węgier, dyrektorzy wiodących europejskich spa oraz biznesowi mentorzy z wieloletnim doświadczeniem, odpowiedzą na istotne dla menadżera spa. Przedstawią również najnowsze trendy dotyczące tego segmentu.
Więcej informacji o programie i prelegentach można znaleźć na stronie internetowej Kongresu.
oprac. Agnieszka i Leszek Nowak, www.2ba.pl
Jedna odpowiedź
Niewiele jest w Polsce SPA które działają na faktycznie europejskim poziomie. Do perełek zaliczyć można np. Medical SPA Unitral z Mielna.