TTG Polska Dziennik Turystyczny

Curio A Collection by Hilton debiutuje w Europie

Curio - A Collection by Hilton

Hilton Worldwide poinformował o swoich pierwszych europejskich hotelach marki Curio – A Collection by Hilton. Reichshof Hamburg i Rumeli Han Istanbul to legendarne hotele mające ponad stuletnią historię, które zostały poddane gruntownej renowacji. Planowane otwarcie obiektów ma nastąpić odpowiednio w 2015 i 2017 roku.

Wprowadzona w 2014 roku marka Curio oferuje niezależnym, luksusowym hotelem o najwyższym możliwym standardzie, możliwość stania się partnerem Hilton Worldwide, zachowując przy tym indywidualny charakter obiektu i jego niepowtarzalny klimat. Po Las Vegas, Dallas i Florydzie, gdzie hotele marki Curio przywitały już pierwszych gości, Reichshof Hamburg zadebiutuje jako pierwszy obiekt tej marki w Europie.

– Europa oferuje dynamiczną perspektywę wzrostu marki Curio, biorąc pod uwagę koncentrację wysokiej jakości niezależnych hoteli. Reichshof Hamburg i Rumeli Han Istanbul to legendarne obiekty, które dołączając do marki Curio – A Collection by Hilton, zachowały swoją tożsamość, a jednocześnie skorzystały z profitów, jakie daje przynależność do globalnej sieci Hilton Worldwide – powiedział Patrick Fitzgibbon, starszy wiceprezes ds. rozwoju, Europa i Afryka, Hilton Worldwide.

Właścicielem i zarządcą Reichshof Hamburg jest RH Operations GmbH & Co. KG, spółka całkowicie zależna Event Hotels z siedzibą w Kolonii. Hotel Reichshof Hamburg usytuowany jest w priorytetowej lokalizacji w Hamburgu, naprzeciwko Dworca Centralnego.

Wybudowany w 1910 roku hotel zachwyca wspaniałą fasadą w stylu art deco. Mieści się w nim m.in. imponująca restauracja z wyjątkowym wykończeniem z drewna. Otwarta w 1920 roku, mocno nawiązuje w stylu do marynistycznej historii miasta. Reichshof Hamburg przechodzi obecnie wartą 30 milionów euro renowację, która przywróci wnętrzu dawny blask, oferując równocześnie nowe, współczesne wnętrze. Ukończenie prac planowane jest na drugi kwartał 2015 roku, docelowo hotel będzie oferować 280 pokojów gościnnych i apartamentów, sale spotkań na 11 osób i salę balową o powierzchni 177 metrów kwadratowych.

Właścicielem i zarządcą Rumeli Han Istanbul jest rı̇hı̇ Rumelı̇ Han Turı̇zm Ve İnşaat San.Tı̇c. A.Ş. Hotel Rumeli Han Istanbul usytuowany jest w priorytetowej lokalizacji miasta na İstiklal Avenue, w centrum kosmopolitycznej dzielnicy Beyoğlu. XIX-wieczny budynek mieści się w pobliżu placu Taksim i Wieży Galata, został mu nadany specjalny status ze względu na jego architektoniczne i historyczne dziedzictwo.

Z elegancką rzeźbioną kamienną fasadą, hotel Rumeli Han Istanbul będzie oferować 173 pokoje gościnne usytuowane na siedmiu piętrach oraz liczne, stylowe punkty gastronomiczne, takie jak bar i restauracja na dachu budynku, zapewniająca niepowtarzalny widok na panoramę Stambułu. Hotel zostanie poddany pracom renowacyjnym, a jego otwarcie planowane jest w 2017 roku.

– Curio została stworzona w odpowiedzi na potrzebę właścicieli hoteli, które mają indywidualny charakter, ale równocześnie chciałyby czerpać z korzyści, jakie daje przynależność do globalnej sieci Hilton Worldwide. Wśród nich warto wymienić dostęp do międzynarodowej bazy podróżujących – ponad 44 milionów członków globalnego programu lojalnościowego Hilton HHonors. Od momentu przedstawienia marki Curio niecały rok temu, otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii od właścicieli hoteli oraz ich gości. Nowe hotele w Europie dołączą do pięciu obiektów marki Curio i dwudziestu planowanych, bądź we sprawie których zostały już podpisane listy intencyjne – mówi Dianna Vaughan, dyrektor globalny marki Curio – A Collection by Hilton.

Hotele marki Curio – A Collection by Hilton oferują wiele korzyści dla gości i właścicieli obiektów, uwzględniając m.in. system operacyjny Hilton Worldwide, który ułatwił podróżującym zameldowanie przez internet (e-check in) w ponad 4100 obiektach globalnie.

– Powiązanie z marką Curio – A Collection by Hilton wydaje się naturalnym wyborem dla Reichshof Hamburg. Pozwoli nam to nie tylko zachować niepowtarzalny charakter i klimat obiektu mocno osadzonego w historycznym dziedzictwie Hamburga, jak również korzystać z systemu lojalnościowego i systemu sprzedaży Hilton Worldwide – powiedział Anders Braks, dyrektor generalny Event Hotels.

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *