Elżbieta Nitsze

Elżbieta Nitsze

W trakcie ponad 20-letniej działalności w branży Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, prowadziła własną działalność konsultingową i szkoleniową w obszarze hotelarstwa.

Od 2014 roku zajmuje stanowisko dyrektor generalnej w hotelu Airport Hotel Okęcie.

Przez 6 lat, do roku 2014 była związana z siecią hoteli Elbest Hotels: jako dyrektor generalny nowego Hotelu Krynica**** w Krynicy-Zdroju oraz jako dyrektor sprzedaży i marketingu całej sieci hotelowej.

Od ponad 10 lat jako trener dzieli się wiedzą i doświadczeniem z hotelarzami i inwestorami. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży i efektywnym zarządzaniu.

Na co dzień koncentruje się na wdrażaniu nowoczesnych konceptów Total Customer Experience, komunikacji nieantagonizującej oraz inżynierii sprzedaży transformacyjnej w tej branży, a także w realizacji konceptów zarządzania systemowego w operacyjnym funkcjonowaniu dużych organizacji. Aktywnie wspiera projekty CSR, jest m.in. współpomysłodawcą i współorganizatorem akcji Hotel Super Hero.

Elżbieta Nitsze jest absolwentką szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W roku 2017 ukończyła General Managers Program organizowany przez Cornell’s School of Hotel Administration przy Cornell Univeristy. Od 2019 roku jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Menedżerów Hotelowych (European Hotel Managers Association).


ITB Berlin 2020