• Home »
  • Hotele »
  • ExtraInHotel – aplikacja, która zrewolucjonizuje branżę turystyczną

ExtraInHotel – aplikacja, która zrewolucjonizuje branżę turystyczną

ExtraInHotel

Niezależnie od tego, czy jesteś turystą, czy podróżujesz biznesowo, często dopiero siadając spokojnie w fotelu w pokoju hotelowym zaczynasz zastanawiać się, jakie atrakcje oferuje hotel i co mógłbyś w wolnym czasie zwiedzić w okolicy. Dzięki aplikacji mobilnej ExtraInHotel, nie wstając z fotela, możesz uzyskać informacje o atrakcjach jakie oferuje hotel w którym mieszkasz, możesz przeglądać oferty atrakcji turystycznych w pobliżu hotelu, skontaktować się, a nawet zarezerwować odpowiadające ci atrakcje!

A jeśli zarządzasz hotelem, ExtraInHotel będzie dla Ciebie źródłem dochodu ze wzrostu sprzedaży oferty dodatkowej hotelu. Zwiększy także satysfakcję gości z pobytu w Twoim hotelu.

Jak to działa?

Hotele i lokalne firmy zewnętrzne tworzą oferty atrakcji, których publikacja następuje w hotelowej aplikacji ExtraInHotel. Aplikację można pobrać bezpłatnie podczas meldowania się w hotelu. Każdy współpracujący hotel będzie miał swoją, spersonalizowaną swoim logo, zdjęciem i danymi kontaktowymi aplikację. ExtraInHotel od razu wyświetla ofertę hotelu, w którym się zatrzymujemy, oraz oferty atrakcji turystycznych z okolicy: wszelkie promocje, ciekawe miejsca do zwiedzenia oraz wydarzenia rozrywkowe. Narzędzie umożliwia również kontakt z hotelem i okolicznymi organizatorami atrakcji, przeglądanie stron www oraz rezerwacje.

Aplikacja jest prosta i intuicyjna w użyciu, a menu ma do wyboru trzy wersje językowe: polską, angielską i niemiecką. Narzędzie to jest kompatybilne z systemami Android i iOS. Aplikację wystarczy pobrać raz, by korzystać z niej w każdym z obiektów, które się zarejestrowały w systemie – wybierając miejsce noclegu z listy bądź udostępniając ExtraInHotel swoją lokalizację.

Korzyści dla podróżującego

ExtraInHotel pomaga gościom hotelowym skorzystać z aktualnych promocji oraz zapełnić czas pobytu w jak najbardziej oczekiwany sposób. Aplikacja łączy wewnętrzną ofertę hotelową z okoliczną ofertą atrakcji turystycznych, tym samym inspirując do przeróżnych aktywności. Dzięki temu narzędziu, gość hotelowy nie trwoni czasu na szukanie ofert w Internecie oraz z innych źródeł, takich jak foldery, ulotki, czy rozmowa z recepcjonistą. Pozyskuje zawsze aktualne i rzetelne informacje, a co za tym idzie – w sposób szybki i prosty może skorzystać z atrakcji i zorganizować swój pobyt.

Korzyści dla hotelu

Każdy hotel może bezpłatnie zarejestrować się na stronie aplikacji i stworzyć swój profil, z logo, zdjęciem oraz danymi kontaktowymi. Dodaje do tak sprofilowanej aplikacji swoje oferty i promocje ze zdjęciami oraz ceną, a także wybiera i zatwierdza oferty firm zewnętrznych.

Dzięki aplikacji ExtraInHotel, hotele zwiększą sprzedaż swoich ofert dodatkowych np. SPA, restauracji, imprez, ofert last-minute, etc. Zwiększą także kontrolę nad marketingową informacją, docierającą do ich gości. Narzędzie to ułatwia mobilny kontakt z klientami, ale przede wszystkim może przyczynić się do większej satysfakcji z pobytu w hotelu. Korzystanie przez hotel z systemu ExtraInHotel odciąża personel recepcji w kwestii udzielania informacji turystycznej. Zmniejsza także koszty promocji przy zastosowaniu nowoczesnego i oczekiwanego przekazu marketingowego, który jest efektywniejszy i bardziej przyjazny środowisku niż drukowane oferty, foldery, ulotki. Aplikacja ExtraInHotel zwiększa także bezpieczeństwo gości hotelowych z uwagi na możliwy jednoczesny mobilny dostęp do gości w sytuacji kryzysowej.

Korzyści dla partnerów

Partner hotelu, czyli zewnętrzna firma, oferująca turystyczne usługi czy produkty, także rejestruje się i dodaje swoje oferty wraz ze zdjęciami, ceną i danymi kontaktowymi. Tak opisane propozycje kieruje do poszczególnych hoteli, widocznych w systemie, z prośbą o akceptację i wyświetlenie w aplikacji swoim gościom.

Korzyści i możliwości partnera hotelu również zwiększają się dzięki ExtraInHotel. Organizator atrakcji turystycznych zwiększy sprzedaż swoich ofert, poszerzy zakres promocji (ogłaszając się w większej liczbie hoteli), sprawdzi efekty swoich reklam, czego ulotki, pozostawiane w wielu miejscach, nie zapewniają. Aplikacja daje szansę bezpośredniego dotarcia do grupy docelowej, na dodatek z ofertą aktualną, jak również z promocjami last-minute. Tak samo, jak w przypadku hoteli, partner korzysta z bardziej wygodnej, nowoczesnej i ekologicznej formy promocji.

Model biznesowy

Twórcą aplikacji jest start-up Extrainhotel sp. z o.o. Prawdziwą dumą pomysłodawców jest innowacyjny model biznesowy aplikacji, który zapewnia korzyści dla wszystkich uczestników procesu, co więcej – jest skalowalny i globalny.

Obecnie star-up Extrainhotel sp. z o.o zainteresowany jest pozyskaniem środków, umożliwiających szybkie wejście na rynek polski oraz rozwój aplikacji, do której wkrótce dojdą kolejne atrakcyjne funkcjonalności.

– Konkurencyjne projekty nie oferują promocji atrakcji hotelowych ani zewnętrznych ofert on-line – tłumaczy Hanna Burno – ani nie posiadają modelu biznesowego, który zabezpiecza korzyści wszystkich, biorących udział w procesie. Nasz model biznesowy – mówi dalej – zapewnia globalizację projektu w bardzo krótkim czasie, przy stosunkowo niskich kosztach wejścia na poszczególne rynki – dodaje na koniec.

Produkcja aplikacji w podstawowej wersji została zakończona w marcu 2018 roku.  Już teraz można ją pobrać i przeglądać oferty podmiotów, które wyświetlają hotelowe atrakcje swoim gościom. Można także zarejestrować się, stworzyć swój profil i korzystać z udostępnionych funkcjonalności niezależnie od tego, czy jest się wielkim czy małym hotelem.

Więcej informacji na stronie www.extrainhotel.com

ExtraInHotel