Fałszywy alarm, prawdziwy problem

Fałszywy alarm, prawdziwy problem

Pozostawiony bagaż czy fałszywe alarmy bombowe stają się coraz częstszym i coraz poważniejszym problemem w naszej sferze publicznej.

Wyśrubowane procedury bezpieczeństwa nakazują każdy taki przypadek traktować z należytą powagą. To coraz większe wyzwanie dla szkół, szpitali, dworców kolejowych, stacji metra i lotnisk i innych obiektów użyteczności publicznej. W takich sytuacjach służby, odpowiedzialne za bezpieczeństwo, muszą sprawdzić zgłoszenie. Wszyscy tracimy czas, nerwy i pieniądze.

Aby dotrzeć z tym problemem do świadomości Polaków Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” rozpoczyna od września kampanię społeczną, która ma na celu uzmysłowienie odbiorcom, jakim problemem są fałszywe alarmy bombowe oraz jakie kary grożą osobom, które taki alarm wywołają.

– Fałszywe alarmy dezorganizują prace wielu instytucji, utrudniają, a czasami wręcz uniemożliwiają naszym pasażerom realizację planów związanych z podróżą. Z naszą kampanią chcemy dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, chcielibyśmy, aby w naszych umysłach pojawiła się świadomość konsekwencji, jakie niesie ze sobą pozostawienie bagażu bez opieki czy wykonanie telefonu z fałszywą informacją – mówi Joanna Cegłowska, Dyrektor Biura Marketingu i PR PPL.

Kampania PPL została podzielona na dwie części. Pierwszy etap zakłada emisję od poniedziałku, 2 września, spotów radiowych w stacjach z grupy Polskiego Radia i w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach z grupy Agory. Materiały wideo pojawią się w portalach internetowych mediów ogólnopolskich i w mediach społecznościowych od 4 września. W spotach zarówno radiowych, jak i wideo wystąpi Mariusz Szpikowski, prezes PPL i Dyrektor Lotniska Chopina w Warszawie.


InvestPro Poland Warsaw 2019
IT&CMA