TTG Polska Dziennik Turystyczny

Grupa Hotelowa Radisson wprowadza na rynek nową markę

Radisson Hotel Group zaprezentowała swoją nową markę Radisson Individuals, przedstawiając niezależne hotele i sieci hotelowe.

„Stworzyliśmy Radisson Individuals w odpowiedzi na zmieniające się wymagania współczesnego rynku” – informuje Federico J. Gonzlez, dyrektor generalny Radisson Hotel Group.

Jednak hotele, które chcą dołączyć do Radisson Individual muszą przejść przez rygorystyczną sito. Dlatego Radisson Individual dokona m.in. oceny zgodności z przepisami BHP oraz zdolność podłączenia się do głównych systemów operacyjnych Radisson Hotel Group.

„Uruchomienie programu Radisson Individuals stanowi również kolejny kamień milowy w naszym ambitnym pięcioletnim planie transformacji. Ma on pomóc w uznaniu naszej grupy za jedną z trzech najlepszych firm hotelarskich na świecie” – dodał Gonzalez.

Dodatkowo dzięki Radisson Individuals portfolio Radisson Hotel Group liczy obecnie dziewięć marek. Wśród nich znajdują się: Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson i prizeotel.

źródło: travelmole

foto: unsplash

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *