Hotelarze liczą na pamięć klientów
W obliczu pandemii hotele wprowadzą zasady umożliwiające anulowanie rezerwacji w krótszym terminie. Szefowie sieci hoteli uważają, że utrzymanie pozytywnych relacji z klientem jest w obecnej sytuacji kluczowe.
Niektóre sieci hotelarskie zrezygnowały nawet z dodatkowych opłat za anulowanie rezerwacji. Mają nadzieję, że po pandemii klienci będą pamiętać, która sieć okazała się wyrozumiała w trudnej sytuacji.
Podobne zdanie ma Kathy Hood, dyrektor ds. sprzedaży i zarządzania w Davidson Hotels and Resorts (USA). Uważa, że trzeba wziąć pod uwagę niechęć klientów do podejmowania długoterminowych decyzji. Przypomina, że wciąż jesteśmy w samym środku trwania pandemii.
Ułatwione zasady anulowania rezerwacji potrwają do momentu, gdy podróże służbowe powrócą do normalnego stanu i częstotliwości sprzed pandemii.
źródło: Travel Mole
foto: Getty Images