TTG Polska Dziennik Turystyczny

Jamajka: Festiwalu rumu z potencjałem

Minister Turystyki Jamajki, Edmund Bartlett, ogłosił, że Festiwal Rumu Jamajki będzie sprzedawany jako produkt turystyczny dla potencjalnych odwiedzających.

Minister Bartlett stwierdził: – Chcemy, aby festiwal rumu był produktem, a nie tylko wydarzeniem. Festiwal obejmuje poznawanie jamajskiego rumu – jak powstaje, jakie są jego typy, jak najlepiej się nimi cieszyć.

Na całym świecie miliony ludzi podróżują corocznie, aby wziąć udział w różnego rodzaju festiwalach. Dzięki marketingowemu wykorzystaniu festiwalu minister Bartlett ma nadzieję na zbudowanie zdolności utrzymania zysków z branży turystycznej. Ministerialna sieć powiązań turystycznych w dalszym ciągu wzmacnia relacje między turystyką a innymi sektorami gospodarki w celu zwiększenia konsumpcji lokalnych towarów i usług, dywersyfikacji produktu turystycznego i zatrzymania większego dochodu z walut obcych.

– Zależy nam na stworzeniu turystyki, która zapewni naszym gościom najbardziej autentyczne jamajskie doświadczenia. W ten sposób pozwolimy naszym dostawcom na zarabianie więcej, doceniając ich kreatywność i pasję – dodał minister.

(MMP)

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *