Minister Turystyki Jamajki, Edmund Bartlett, ogłosił, że Festiwal Rumu Jamajki będzie sprzedawany jako produkt turystyczny dla potencjalnych odwiedzających.
Minister Bartlett stwierdził: – Chcemy, aby festiwal rumu był produktem, a nie tylko wydarzeniem. Festiwal obejmuje poznawanie jamajskiego rumu – jak powstaje, jakie są jego typy, jak najlepiej się nimi cieszyć.
Na całym świecie miliony ludzi podróżują corocznie, aby wziąć udział w różnego rodzaju festiwalach. Dzięki marketingowemu wykorzystaniu festiwalu minister Bartlett ma nadzieję na zbudowanie zdolności utrzymania zysków z branży turystycznej. Ministerialna sieć powiązań turystycznych w dalszym ciągu wzmacnia relacje między turystyką a innymi sektorami gospodarki w celu zwiększenia konsumpcji lokalnych towarów i usług, dywersyfikacji produktu turystycznego i zatrzymania większego dochodu z walut obcych.
– Zależy nam na stworzeniu turystyki, która zapewni naszym gościom najbardziej autentyczne jamajskie doświadczenia. W ten sposób pozwolimy naszym dostawcom na zarabianie więcej, doceniając ich kreatywność i pasję – dodał minister.
(MMP)