TTG Polska Dziennik Turystyczny

Kampania promująca Dolny Śląsk i Wrocław w Belgii

Kampania promująca Dolny Śląsk i Wrocław w Belgii

Termin „dostępność komunikacyjna”, dobra lub nie, często przesądza o powodzeniu oferty turystycznej, decyzji o krótkim wypadzie city break, wyborze miejsca organizacji spotkań służbowych. Wrocław zbliżył się do Europy, dzięki bezpośrednim połączeniu lotniczemu z Belgią. Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Brukseli od dłuższego czasu realizuje projekty reklamujące mieszkańcom Królestwa Belgii ten kierunek wyjazdów turystycznych.

Walory turystyczne Wrocławia i regionu w kontekście nowych bezpośrednich lotów do Wrocławia, stanowią treść nowej kampanii medialnej brukselskiego ośrodka POT. Partnerami prowadzonej akcji są Urząd Marszałkowski Dolnego Śląska oraz lotnisko Brussels South Charleroi Airport.

Motywem łączącym podejmowane działania w przestrzeni miejskiej i w internecie jest konkurs z nagrodami. Do wygrania, bilety lotnicze na przeloty w obie strony. Nagroda zachęca do zainteresowania się i bliższego poznania turystycznych atrakcji Dolnego Śląska i jego stolicy. Przekaz promocyjny trafia między innymi do pasażerów podróżujących…koleją, dla których może być impulsem skłaniającym do wyboru konkurencyjnego środka transportu, jeśli zechcą odwiedzić Śląsk. Osobom wysiadającym i wsiadającym do szybkich pociągów międzynarodowych typu Thalys, TGV czy Eurostar na największych belgijskich dworcach Bruxelles Midi i Anvers Centraal – rzucają się w oczy wizuale Wrocławia. Billboardy widoczne są z peronów, przy których zatrzymują się wyłącznie pociągi międzynarodowe. Oczywiście informacje trafią również do podróżnych, którzy rozpoczynają lub kończą podróż na lotnisku Brussels South Charleroi Airport, czytają prasę i są użytkownikami mediów społecznościowych. Całość wzmocniona jest działaniami ZOPOT w newsletterze, na Facebooku, Twiterze oraz na profilach ZOPOT w mediach branżowych – Travel 360° i LinkedIn. O konkursie, zasadach udziału i nagrodach, dowiedzieć się też mogą czytelnicy jednego z największych wydawnictw turystycznych Belgii, internetowego wydania magazynu Grande.

źródło: POT

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

5 odpowiedzi

  1. Move Your Imagination – Rusz Swoją Mózgownicą/Wyobraźnią czy Imagine – Wyobraź ???

  2. Co sądzicie Państwo ? Move Your Imagination – Rusz Swoją Mózgownicą/Wyobraźnią czy Imagine – Wyobraź (sobie) ???

    1. Staszku,
      to mi wygląda na język pidżynowy /”pidgin english”/.
      Ktoś przetłumaczył dosłownie typowo polskie sformułowanie, ale nie zorientował się, że dla Anglika, brzmi ono dziwacznie…
      Gratuluję znajomości angielskiego!

  3. BZDURY PISZECIE. TO JEST JEDYNY POLSKI SLOGAN KTÓRY BYŁ BADANY NA RYNKACH ANGIELSKOJĘZYCZNYCH I WYBRANY SPOŚRÓD TRZECH

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *