TTG Polska Dziennik Turystyczny

Lubelskie się promuje

Siła jest w nas!

1 października w całej Polsce zawisło 820 wielkoformatowych nośników reklamowych województwa lubelskiego. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi mieszkańców Polski na województwo lubelskie jako miejsce atrakcyjne nie tylko turystycznie i kulturowo, ale przede wszystkim gospodarczo. Hasło kampanii „Siła jest w nas!” oraz wykorzystane w kampanii kreacje ukazują potencjał województwa w ludziach, technologii, nauce oraz bogactwie nieskażonej natury. Miesięczna kampania swoim zasięgiem obejmie takie miasta, jak: Warszawa, Łódź, Kraków, aglomerację śląską, Poznań, Szczecin, Lublin, Wrocław, Rzeszów i Trójmiasto.

Lubelskie. Najlepsze bo nasze!

Kolejne działania to budowanie wizerunku i rozpoznawalności produktów spożywczych pochodzących z regionu lubelskiego. Główny przekaz kampanii ma zachęcać do kupowania oraz konsumpcji produktów wytwarzanych w województwie lubelskim, a także podkreślać i utożsamiać region z wysoką kulturą smaku poprzez podnoszenie pozytywnego wizerunku Lubelszczyzny jako zagłębia ekologicznej żywności. Lubelskie produkty będą promowane w 1000 sklepów na specjalnie do tego celu zaprojektowanych regałach. Dodatkowo wykorzystane będą także tzw. „stopery regałowe”. Skuteczność promocji mają podnieść sami sprzedawcy, którzy zostaną specjalnie przeszkoleni w zakresie technik sprzedaży. Wzmocnieniem kampanii będzie niewątpliwie emisja spotu reklamowego na ekranach kin w regionie, m.in.: w Lublinie, Chełmie, Białej Podlaskiej, Opolu Lubelskim i w Kraśniku, a także na antenie TVP Lublin. Do kampanii wykorzystane zostaną także billboardy, plakaty w sklepach spożywczych, a także ulotki.

Tam, skąd dolecisz z Lublin Airport

Kolejne działania promocyjne skierowane są do pasażerów linii lotniczych, które mają w swojej ofercie połączenia pomiędzy wybranymi lotniskami a Lublinem. Grupa docelowa to pasażerowie, którzy często podróżują samolotami danego przewoźnika do popularnych miejscowości turystycznych. Kampania zakłada również wykorzystanie elektronicznych nośników informacji linii lotniczych do i z Lublina oraz wzmocnienie przekazu na wybranych lotniskach w czasie prowadzenia kampanii. Do realizacji kampanii wybrano media elektroniczne 3 przewoźników ( Ryanair, WizzAir oraz Lufthansa). Eventy zostaną przeprowadzone na 4 lotniskach, z którymi Lublin ma połączenie: Dublin, Sztokholm, Glasgow oraz Bruksela.

Akcja promocyjna polega na dystrybucji 3 tys. wyjątkowych pakietów upominkowych zawierających przedsmak tego, co region oferuje turystom. Dystrybucji będzie towarzyszyć konkurs z nagrodami (vouchery o wartości 1 tys. zł na bilet lotniczy do Lublina w obie strony). Aby dotrzeć do zamożnej grupy odbiorców w Dublinie, Londynie oraz w Sztokholmie dystrybucja będzie przeprowadzana w: ekskluzywnych restauracjach, w klubach fitness, w galeriach sztuki współczesnej, w ekskluzywnych galeriach handlowych, na kampusach uniwersyteckich oraz wśród dziennikarzy i przedstawicieli mediów.

Lubelskie w BBC News

Założeniem kampanii jest promocja województwa lubelskiego poprzez dwutygodniową emisję spotów gospodarczych oraz planszy reklamowych w środkach masowego przekazu na antenie BBC News na kanałach: Europa, Azja i Pacyfik oraz Bliski Wschód

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *