Marriott stawia na eko

Sieć hotelowa Marriott rezygnuje z jednorazowych przyborów toaletowych

Sieć hotelowa Marriott rezygnuje z jednorazowych przyborów toaletowych. Zostaną one zastąpione większymi butelkami z dozownikami. Firma chce w ten sposób wyeliminować zbędny plastik.

Marriott ma ponad 7 tys. hoteli pod 30 markami w 131 krajach. Właściciel sieci szacuje, że pozwoli to wyeliminować 500 mln małych opakowań rocznie.

– To nasza druga globalna inicjatywa mająca na celu zmniejszenie ilości plastików jednorazowego użytku w nieco ponad rok, co podkreśla, jak ważne jest ciągłe znajdowanie sposobów na zmniejszenie wpływu naszych hoteli na środowisko. To dla nas ogromny priorytet – powiedział Arne Sorenson, prezes i dyrektor generalny Marriott International.

To kolejny ruch Marriott International w kierunku polityki proekologicznej po tym jak sieć zrezygnowała z używania plastikowych słomek i mieszadełek.

(red)
foto: mat. prasowe


InvestPro Poland Warsaw 2019
IT&CMA