Nie trać czasu w kolejkach – terminale w a&o

Terminale w a&o

„Nie trać czasu w kolejkach” to motto a&o – unikaj czekania w kolejkach poprzez samodzielny meldunek w terminalu: do końca roku będzie dostępnych 30 terminali check-in

Goście zatrzymujący się w a&o mają wybór: klasyczne zameldowanie w recepcji, mobilnie przez własny telefon komórkowy albo za pośrednictwem terminala umieszczonego w hotelowym lobby.

Są już obiekty, które oferują wszystkie trzy opcje, a do końca roku powstanie dodatkowych 30 zindywidualizowanych terminali do samodzielnego zameldowania. Wdrożenie takiego systemu meldunkowego w całej Europie planowane jest do wiosny 2020 r. W każdym obiekcie, w zależności od jego wielkości zlokalizowanych będzie do czterech terminali. Obecnie sieć a&o posiada 39 obiektów.

– Naszym celem jest zapewnienie najwyższego możliwego komfortu hotelowym gościom – a to także oznacza skrócenie czasu potrzebnego na meldunek, unikanie kolejek i zaoferowanie wygodnych alternatyw. Pierwsze testy terminali zostały ocenione bardzo wysoko. Są one szczególnie potrzebne w gorącym okresie, jakim są weekendy. Samodzielny meldunek to „projekt, który podkreśla naszą innowacyjność – jesteśmy jedyną siecią hosteli z taką ofertą – Phillip Winter, CMO sieci a&o.

Pionier cyfryzacji i nowych technologii

Realizacja projektu zajęła zespołowi projektowemu sześć miesięcy – samodzielny meldunek jest rozwiązaniem dostosowanym do indywidualnych potrzeb gości.

– Staramy się odpowiadać na każdą potrzebę naszych klientów dzięki szytym na miarę projektom. Jesteśmy interdyscyplinarnym zespołem i tylko dzięki różnorodnym umiejętnościom, takie projekty mogą być realizowane tak szybko. Wdrożenie samodzielnego meldunku jest jednym z trzech kompleksowych działań technicznych i modernizacyjnych berlińskiej grupy hotelowej, które zmierzają do wprowadzenia wirtualnych kluczy do pokoju (mobile key) – wyjaśnia Winter.

Wiodąca sieć hosteli w Europie

Wiodąca europejska sieć hosteli a&o wkrótce zaoferuje 28 500 miejsc noclegowych w 23 miastach i 8 krajach. W pierwszej połowie 2019 r. udzielono ponad 2,3 miliona noclegów, a obroty firmy wzrosły o prawie 80 milionów euro (wzrost 8%) w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Hostele a&o

Sieć hosteli a&o została założona w 2000 r. przez Olivera Wintera. Obecnie dysponuje 39 obiektami w 23 miastach i 8 krajach (Niemcy, Austria, Holandia, Czechy, Dania, Włochy, Polska i Węgry). Na jesieni tego roku planowane jest otwarcie pierwszego hostelu w Warszawie, a na przełomie 2019/2010 w Budapeszcie i Kopenhadze. a&o rośnie w tempie ponad 15% rocznie, będąc tym samym największą grupą hostelową w Europie. W 2018 r. we wszystkich obiektach było łącznie około 26 000 łóżek i udzielono około 5 milionów noclegów. Firma zanotowała sprzedaż na poziomie około 152 milionów euro. Od 2017 r. właścicielem spółki a&o jest amerykański inwestor TPG Real Estate.


InvestPro Poland Warsaw 2019
IT&CMA