TTG Polska Dziennik Turystyczny

Nowa kampania wizerunkowa PKP Intercity

PKP Intercity

Wygoda, możliwość nawiązywania relacji, podróż jako rodzinna przygoda, to tylko kilka powodów do podróżowania pociągiem. PKP Intercity rozpoczęło nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”.

Z analiz PKP Intercity wynika, że Polacy cenią przede wszystkim komfort podróżowania. Pasażerowie coraz chętniej wybierają pociąg zamiast samochodu czy samolotu, by czas w podróży spędzić miło i w najbardziej odpowiedni dla siebie sposób.

Z badań PKP Intercity wynika, że w dzisiejszych czasach pasażerowie najbardziej cenią wygodę. Nasza firma wychodzi naprzeciw tym potrzebom, inwestując w modernizację i zakup taboru oraz zachęcając do podróży pociągami, w których można ciekawie spędzać czas. Celem naszej kampanii jest pokazanie różnych aspektów podróżowania. W pociągach można wypoczywać, nawiązywać relacje, czytać, pracować, słuchać muzyki, grać w gry, czytać książki i spędzać czas na wiele innych sposobów – mówi Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity. Nowa kampania pod hasłem „PKP Intercity. Tysiące powodów do podróżowania” doskonale wpisuje się w bieżące trendy społeczne – dodaje.

Celem pierwszej odsłony kampanii jest pokazanie możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży oraz zwrócenie uwagi na wygodę podróżowania pociągami PKP Intercity wśród wszystkich grup klientów. Nowe i modernizowane pociągi przystosowane są do potrzeb studentów, seniorów, podróżnych z niepełnosprawnościami czy rodzin z dziećmi.

Bohaterami majowej edycji kampanii są Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity i miło spędzają czas, korzystając z wielu udogodnień, jakie daje ta forma podróży. Grają w gry, czytają książki i prowadzą pogawędki z innymi pasażerami. Podróż pociągiem umożliwia im także budowanie bliższej relacji ojciec – syn. Filipa zagrał Franek Kalinowski, a tatę – Michał Czernecki, aktor znany m.in. z „Wojny polsko-ruskiej”, „Podatku od miłości” czy serialu „Leśniczówka”.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca maja. W jej ramach przewidziane są spoty telewizyjne, spoty radiowe, reklama zewnętrzna, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Działania w ramach kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” będą kontynuowane jesienią tego roku.

PKP Intercity realizuje obecnie największy program inwestycyjny w historii firmy, którego celem jest m.in. zakup i modernizacja taboru oraz dalsza poprawa doświadczeń pasażerów. Na zakup nowych wagonów i lokomotyw oraz modernizację taboru już posiadanego PKP Intercity przeznaczy około 7 mld zł. Po zakończeniu programu pociągi PKP Intercity będą zestawione w blisko 80 proc. z nowego lub zmodernizowanego taboru.

foto: B. Banaszak / PKP Intercity

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Jedna odpowiedź

  1. Głównie chodzi o to, że zlecając taką kampanię, dostaje się 10 procent „pod stołem”.
    Nieprawdaż, Panie Prezesie???!!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *