TTG Polska Dziennik Turystyczny

Nowa nazwa i rebranding Polish Prestige Hotels

Polish Prestige Hotels zmienia się w Harmony Polish HotelsGrupa Hoteli Polish Prestige Hotels ogłosiła zmianę nazwy i rebranding marki. Odtąd będzie obecna na rynku jako Harmony Polish Hotels, pod nowym, wspólnym logo łączącym tradycję i powagę organizacji z nowoczesnością, mówiącym o różnorodności hoteli, które współgrają w harmonii na rzecz zaufania i unikalnego pobytu gości w obiektach HPH.

Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels, w marcu minionego roku połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła się praca nad wspólną strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.

Dzisiaj Harmony Polish Hotels to największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych.

Nowa nazwa konsorcjum ma być symbolem zmiany, komunikuje „nowe otwarcie” i współdziałanie różnorodnych i wyjątkowych w swoim charakterze hoteli, które oferują wychodzący poza standardy rynkowe wysoki poziom usług oraz unikalne doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności, pod nowym wspólnym logo.

– Harmony Polish Hotels jest wynikiem połączenia 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji gościnności, polskiej i lokalnej kultury. Zależy nam na wykreowanie wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży – mówi prezes zarządu, Krzysztof Jędrocha.

– W ciągu ostatnich lat turyści poza dobrym standardem zakwaterowania w czasie podróży, coraz częściej poszukują unikalnych doświadczeń, emocji i wzruszeń, które mogą zabrać ze sobą oprócz pamiątek i selfie. Większego znaczenia nabiera już nie to, co luksusowe, ale to, co autentyczne, lokalne i wyjątkowe. Dlatego też Fundacja przyjęła nową strategię, w tym markę, która mając na uwadze stały wzrost świadomości gości, komunikować ma gwarancję jakości, zaufania i unikalnego doświadczenia pobytu. W podświadomości klientów mówi o różnorodności naszych obiektów, które zjednoczone w naszej Grupie współgrają na rzecz wszystkich jej gości – wyjaśnia Krzysztof Jędrocha.

Strategia Harmony Polish Hotels ma wśród celów dalszy rozwój organizacji, głównie o hotele premium, zakłada, że silna marka o wysokiej reputacji będzie wsparciem marketingowym dla Hoteli HPH w pozyskiwaniu gości a tym samym w zwiększaniu rentowności hoteli.

Fundacja Polish Prestige Hotels, zrzesza obecnie ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych o zróżnicowanym charakterze, zlokalizowanych na terenie całej Polski.

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Jedna odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *