Nowa strona internetowa Ryanair

Ryanair cały czas stara się zmienić swój wizerunek

Ryanair cały czas stara się zmienić swój wizerunek i znów zmienił wygląd swojej witryny internetowej. Przewoźnik robi co może, aby zyskać pozytywne opinie pasażerów.

Najistotniejszą zmianą jest dopracowanie widgetu rezerwacyjnego. Ten nie ucieka już poza ekran, jak miało to miejsce w poprzednich wersjach przy niektórych rozdzielczościach. Ryanairowi udało się też wyeliminować jeszcze jedno kliknięcie w procesie zakupu biletów. Teraz domyślnie akceptujemy regulamin przewoźnika i nie musimy „ptaszkować” odpowiedniego pola.

To już druga zmiana wyglądu witryny na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy. Poprzednia została zmieniona jesienią.

Prezes linii Michael O’leary zapowiedział zmiany, po tym jak akcjonariusze Ryanaira uznali, że obiegowa zła opinia na temat tego przewoźnika spowodowała, że mimo świetnych wyników finansowych, jego rozwój stoi pod znakiem zapytania.

fly4free.pl