TTG Polska Dziennik Turystyczny

Nowe narzędzie od AirHelp

AirHelp

AirHelp stworzył aplikację, która umożliwia w jeszcze prostszy sposób odzyskać miliony złotych, które należą się poszkodowanym pasażerom linii lotniczych. Nowe narzędzie wyszukujące w skrzynce mailowej użytkownika informacji o lotach, za które należy się odszkodowanie, zostało zaprezentowane podczas spotkania startupów z całego świata na TechCrunch Disrupt w Nowym Jorku.

Internetowy serwis AirHelp, który pomaga pasażerom lotniczym uzyskać rekompensatę za opóźniony lub odwołany lot oraz odmowę przyjęcia na pokład, wprowadził nową funkcjonalność, dzięki której odzyskanie należnych pieniędzy staje się jeszcze prostsze. Narzędzie dostępne pod adresem http://app.getairhelp.com/ umożliwia użytkownikom automatyczne przeszukiwanie skrzynki mailową w celu znalezienia danych dotyczących lotów, które doświadczyły pewnych utrudnień (określonych w Rozporządzeniu (WE) 261/2004) w ciągu ostatnich trzech lat.

Ciężko wrócić pamięcią do wydarzeń sprzed dwóch czy trzech lat, nie mówiąc o zapamiętaniu numeru lotu czy dokładnego czasu opóźnienia. Nawet jeśli posiadamy te informacje, skąd mamy wiedzieć czy przysługuje nam rekompensata? Nowe narzędzie AirHelp nie tylko wyszukuje w skrzynce mailowej użytkownika informacje o przebytych lotach, ale także sprawdza, czy pasażerowi przysługuje odszkodowanie za odwołany lub opóźniony lot. Złożenie wniosku o odszkodowanie staje się dzięki temu o wiele prostsze.

Ponadto, wybierając opcję przeszukiwania swojej skrzynki mailowej, AirHelp generuje ciekawy raport dotyczący Twoich podróży, którym możesz podzielić się ze znajomymi.
Problemy z punktualnością mają niemal wszystkie linie lotnicze na całym świecie. Każdego roku średnia wartość rekompensaty należnej pasażerom z Europy i Stanów Zjednoczonych wynosi, bagatela, 48 miliardów PLN! Jak dotąd zaledwie niewielki odsetek spośród 26 milionów uprawnionych do rekompensaty pasażerów otrzymało należne im pieniądze.

AirHelp działa obecnie w 11 krajach, a w listopadzie 2013 firma otworzyła w Gdańsku centrum doradztwa dla pasażerów linii lotniczych, które obsługuje klientów w języku polskim, angielskim, szwedzkim, duńskim, włoskim, rosyjskim, niemieckim i francuskim. Dbając o dobro i wygodę pasażerów, firma stworzyła funkcjonalności, które ograniczają konieczność zaangażowania klienta do minimum. Uciążliwe i czasochłonne wypełnianie wszelkiego rodzaju dokumentów, zostało zastąpione uproszczonym, inteligentnym procesem do składnia wniosków o rekompensatę. W ten sposób AirHelp uzyskał już ponad 4 mln zł łącznej kwoty odszkodowania dla swoich użytkowników.

– AirHelp usuwa wszelkie bariery, które stoją na drodze pasażerów, samodzielnie walczących z liniami lotniczymi. Nasze nowe narzędzie umożliwiające przeszukiwanie skrzynek mailowych, sprawia że jesteśmy o krok dalej w kompleksowej obsłudze klienta. Co najważniejsze, możemy dotrzeć do lotów, które odbyły się do trzech lat wstecz – mówi dyrektor generalny i współzałożyciel AirHelp, Henrik Zillmer. – Naszym celem jest pomoc pasażerom lotniczym. Ich satysfakcja i zadowolenie jest naszym nadrzędnym celem, dlatego też prowadzimy w ich imieniu cały skomplikowany proces roszczenia rekompensaty.

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji produktu podczas TechCrunch Disrupt w Nowym Jorku 6 maja 2014 roku.

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *