O nas

Redakcja TTG Polska powstała w 1992 roku jako pierwsza w Polsce gazeta biznesu turystycznego. Misją TTG (Travel Trends Group) jest przekazywanie mediom i branży turystycznej aktualnych trendów w dziedzinie gospodarki turystycznej. Realizujemy promocję państw, regionów, samorządu terytorialnego i gospodarczego oraz nade wszystko organizatorów turystyki przyjazdowej i wyjazdowej. Na najważniejsze imprezy targowe w kraju i zagranicą przygotowujemy wydania specjalne. Naszym kontrahentom stwarzamy skuteczną platformę do wszechstronnej promocji skierowanej do mediów i biznesu. Specjalizujemy się w organizacji konferencji biznesowych, study tour, study press, roadshow, workshopów, kampanii promocyjnych, komunikacji on-line, e-PR.

Internetowy serwis TTG Dziennik Turystyczny jest istotnym elementem codziennej komunikacji z czytelnikami sektora profesjonalistów branży turystycznej. Dzięki temu otrzymują Państwo na swoją skrzynkę mailową zapowiedzi najważniejszych informacji. Naszą misją jest informowanie przedstawicieli branży turystycznej oraz czytelników indywidualnych o aktualnych trendach w dziedzinie turystyki. Na portalu oprócz najnowszych informacji z dziedziny turystyki znajdziecie Państwo również informacje o konferencjach, targach i innych wydarzeniach ważnych dla branży.