PKP Intercity: brak możliwość zakupu biletów na wiele połączeń

IC Mobile Navigator

Na stronie PKP Intercity pojawił się komunikat o wstrzymaniu sprzedaży biletów na wybrane pociągi krajowe. Lista jest wyjątkowo długa, znalazło się na niej kilka ważnych połączeń. Czym jest to spowodowane?

Komunikaty o wstrzymaniu sprzedaży biletów na stronie PKP Intercity pojawiają się na bieżąco, aktualizowane są praktycznie codziennie.

Lista została podzielona na dwie części. Jedna informuje o wstrzymaniu sprzedaży biletów na określone pociągi zgodnie ze stanem na dzień 16 maja 2018 roku, a druga o wstrzymaniu sprzedaży biletów, ale tylko w kanałach zdalnych (przez internet). Biletów na połączenia z pierwszej listy nie można kupić ani w kasach stacjonarnych, ani przez internet. Bilety na połączenia z drugiej listy są natomiast bez zakłóceń dostępne w kasach dworcowych.

Pełną listę pociągów, na które została wstrzymana sprzedaż biletów, znajdziecie na stronie PKP Intercity.

– W przypadku biletów na pociągi z pierwszej listy jest to związane z korektą rozkładu jazdy od 10 czerwca. Musi on zostać dostosowany do harmonogramu prac modernizacyjnych. Aktualnie jest opracowywany, aby móc go ostatecznie ukończyć, musimy wiedzieć, z jaką prędkością na danych trasach będą mogły pojechać pociągi – wyjaśnia nam rzeczniczka prasowa PKP Intercity, Agnieszka Serbeńska. – Mamy nadzieję, że uda się wznowić sprzedaż najpóźniej do końca tygodnia – dodaje.

Jeśli natomiast chodzi o połączenia, na które biletów nie można kupić tylko przez internet, wstrzymanie sprzedaży spowodowane jest zmianą kategorii pociągów. Zostało to zapisane w nawiasach przy każdym z połączeń. – Aktualnie zmiany wprowadzane są do systemu – mówi rzeczniczka.

źródło: gazeta.pl