TTG Polska Dziennik Turystyczny

PKP ruszają z kampanią wizerunkową

PKP ruszają z kampanią wizerunkowąSpora część podróżnych wciąż nie wie, że nie wszystkie pociągi na polskich torach należą do PKP. Spółki kolejowe Grupy – PKP S.A. i PKP Intercity S.A. ruszają z kampanią wizerunkowo-produktową, która ma zmienić to przekonanie wśród pasażerów i przełamać stereotypy dotyczące kolei. Pierwsze spoty reklamowe można było już zobaczyć.

Od 2,5 roku Grupa PKP przechodzi wielkie zmiany. Znacząco poprawiła się jakość obsługi klientów. Na tory wyjechały pociągi Pendolino, PKP Intercity sukcesywnie modernizuje swój tabor, dzięki czemu pasażerowie podróżują w coraz bardziej komfortowych warunkach. Badania pokazują, że podróżni zaczynają dostrzegać te zmiany. Wciąż jednak dla bardzo wielu Polaków cała kolej w Polsce to PKP. Ten stereotyp często rzutuje negatywnie na wizerunek głównego przewoźnika w Grupie, czyli PKP Intercity.

Kampania „Zapowiada się dobra podróż” będzie adresowana przede wszystkim do tych osób, które nie korzystają z usług kolei i wybierają inne formy transportu. Jej głównym celem będzie przekonanie pasażerów do tego, że podróż z PKP jest komfortowa i w dobrej cenie. Kampanijne przekazy medialne będą m.in. promować atrakcyjne czasy przejazdu między największymi polskimi miastami oraz informować o korzystnej ofercie PKP Intercity.

– Chcemy zerwać z dotychczasowymi stereotypami dotyczącymi kolei i pokazać, jak wiele się w tym zakresie zmieniło w ciągu ostatnich kilku lat – mówi Piotr Ciżkowicz, członek zarządu PKP S.A. – Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że PKP Intercity już teraz skutecznie konkuruje z pozostałymi przewoźnikami i innymi środkami transportu. Liczymy na to, że kampania zmieni to podejście i przyczyni się do zwiększenia liczby podróżnych korzystających z usług naszego przewoźnika – dodaje.

W ramach kampanii zaplanowano emisje dwóch kategorii reklam. Pierwsza z nich będzie obejmować 2 spoty wizerunkowe, które mają uzmysłowić podróżnym, że nie wszystkie pociągi kursujące po polskich torach należą do Polskich Kolei Państwowych. Druga kategoria obejmie 3 spoty przedstawiające konkretne korzyści związane z podróżowaniem pociągami PKP Intercity.

Intensywna kampania będzie prowadzona we wszystkich mediach: telewizji, radiu, prasie i Internecie. Działania wizerunkowo-produktowe będą miały swoją odsłonę również na nośnikach reklamy zewnętrznej. Zakończenie akcji zaplanowano na połowę czerwca.

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *