Poznań: iTaxi zaparkowało na lotnisku

iTaxiiTaxi nawiązało współpracę z Portem Lotniczym Poznań-Ławica, który obsługuje co roku blisko dwa miliony pasażerów. Podróżujący zyskali m.in. możliwość szybkiego i sprawnego transportu, atrakcyjne ceny oraz wygodę zamawiania przejazdów. Po Porcie Lotniczym w Lublinie to już drugie lotnisko, z którym iTaxi podpisało umowę.

Na terenie Portu Lotniczego Poznań-Ławica, w specjalnie przeznaczonych do tego strefach, na podróżujących czekają licencjonowani taksówkarze iTaxi. W ramach współpracy z Portem zostały określone maksymalne koszty transportu do poszczególnych rejonów Poznania, które – w zależności od strefy – wynoszą nie więcej niż 49, 69 czy 89 zł w ciągu dnia. Zostały ustalone również maksymalne ceny przejazdów do takich miejsc, jak m.in.: dworce, hotele, centra handlowe, urzędy, instytucje publiczne. Klienci mają gwarancję, że ceny te nie zostaną przekroczone, co więcej, mogą być tylko niższe.

Podróżujący mają do dyspozycji pojazdy nowe lub kilkuletnie – nieprzekraczające jednak 10 lat – które wyposażone są w klimatyzację. Istnieje także możliwość zamówienia, bez dodatkowych opłat, samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych lub umożliwiającego transport nawet do siedmiu osób. Taksówki zostały wyposażone w terminale płatnicze, ale istnieje również możliwość realizacji płatności gotówkowych oraz z wykorzystaniem aplikacji mobilnej iTaxi. Co ważne, kierowcy realizujący przejazdy z lotniska posługują się językiem angielskim przynajmniej na poziomie podstawowym lub mają do dyspozycji przez całą dobę osobę z centrali, która wspiera ich w komunikacji z klientami zagranicznymi.

– Obecność iTaxi na terenie Portu Lotniczego Poznań-Ławica to dobra wiadomość nie tylko dla klientów indywidualnych, ale również biznesowych, którzy często korzystają z naszych usług. Co więcej, dzięki temu, że na lotnisku dostępni są kierowcy posługujący się językiem angielskim, z przejazdów mogą swobodnie korzystać również ich zagraniczni kontrahenci. Wprowadzenie tego udogodnienia było dla nas kluczowe – mówi Lech Kaniuk, Prezes Zarządzający iTaxi.

W ramach współpracy z Portem Lotniczym Poznań-Ławica została także zapewniona obsługa stewarda odpowiedzialnego za organizację stałej liczby taksówek na postoju. Postawiono również punkt informacyjny, gdzie pasażerowie – po wskazaniu adresu docelowego – mogą poznać cenę przejazdu jeszcze przed jego realizacją.

– iTaxi, jako nowy partner w ramach komunikacji miejskiej dla Lotniska Poznań-Ławica, od momentu nawiązania współpracy sprawdza się w pełni. W praktyce, zapowiedziane wcześniej korzyści, a tutaj przede wszystkim maksymalne ceny usług przewozowych do ustalonych miejsc w Poznaniu, dedykowane pojazdy o wysokich parametrach jakościowych, zróżnicowane formy płatności za kursy, punkt informacyjny wraz z obsługą stewarda na lotnisku, kierowcy o wysokim standardzie obsługi, sprawiają, że teraz pasażerowie w Poznaniu mają po prostu większy komfort podróżowania do i z lotniska – mówi Błażej Patryn, rzecznik prasowy Portu Lotniczego Poznań-Ławica. – Motywatorem do podjęcia decyzji o zmianie dotychczasowego systemu usług taxi były oczekiwania pasażerów korzystających z naszego Portu Lotniczego, wyrażających się w spływających do nas opiniach oraz sugestiach. Naprzeciw temu projektowi wyszły także działania władz miasta, co łącznie z naszą chęcią do wdrażania ulepszeń propasażerskich spowodowało realizację projektu w praktyce. Dzisiaj widzimy wyraźnie, że warto było ponieść trud tych zmian, a pasażerowie doceniają wartość innowacji. Wyrażamy nadzieję na dalszą współpracę i jej rozwijanie przy tym oraz innych powiązanych projektach – dodaje Błażej Patryn.

źródło: Port Lotniczy Poznań-Ławica

Udostępnij