TTG Polska Dziennik Turystyczny

Prezes LOT promuje loty Dreamlinerem

Boeing 787 Dreamliner

W Chicago Prezes LOT Sebastian Mikosz zaprezentuje specjalną ofertę LOT na jesień i następną zimę skierowaną na rynek USA i Kanady. Od prawie roku wszystkie połączenia dalekodystansowe polskiego przewoźnika obsługują Boeingi 787 Dreamliner. W tym czasie sześć maszyn Polskich Linii Lotniczych LOT łącznie przebyło dystans równy 410 okrążeniom Ziemi.

Specjalna oferta dotyczy lotów z Chicago, Nowego Jorku i Toronto do Warszawy. Przez najbliższe 2 tygodnie podróżni z USA i Kanady będą mogli kupować bilety na okres jesień 2014 – wiosna 2015 roku już od 709 dolarów w obie strony. To zdecydowanie najtańszy sposób na przelot zza oceanu do Europy Środkowo-Wschodniej. I jednocześnie najbardziej komfortowy. Promocja rozpocznie się dziś o północy.

Dreamlinery LOT-u wykonały ponad 2 300 rejsów, przewiozły pół miliona pasażerów i przebyły 16 431 017 km. Spędziły w powietrzu 19 216 godzin, co oznacza, że średnio każdego dnia latają 56 godzin. W tym samym czasie pozwoliły zaoszczędzić na paliwie 27 milionów złotych.

W ramach regularnej siatki połączeń Boeingi 787 LOT-u docierają bezpośrednio z Warszawy do Chicago, Nowego Jorku, Toronto i Pekinu. Od roku realizują również rejsy czarterowe do największych kurortów świata. W sezonie zimowym 2014/15 polecą na Kubę i Sri Lankę oraz do Dominikany, Wenezueli, Tajlandii, RPA, Wietnamu, Meksyku.

– Żaden przewoźnik, w tej części Europy, nie może dorównać nam standardem i ofertą dodatkowych usług. Sześć Dreamlinerów w naszej flocie daje naszym Pasażerom nieporównywalny komfort podróży bezpośrednich rejsów z i do centrum Europy, powiedział w Chicago Sebastian Mikosz Prezes Polskich Linii Lotniczych LOT. – Stany Zjednoczone i Kanada to nasze najważniejsze rynki. Cieszymy się, że wysoki standard naszych usług jest doceniany przez Pasażerów, dlatego prócz większej liczy rejsów w lecie, zmieniamy menu i przygotowujemy promocje specjalnie na ten rynek, dodaje Sebastian Mikosz.

Na rejsach do i z Ameryki, LOT oprócz kompletnej zmiany menu w każdej klasie, w Elite Club wprowadził nowe elementy serwisu. Przed startem wraz z powitalnym drinkiem Pasażerowie otrzymają małą przekąskę na rozbudzenie apetytu, po starcie zaś nowością będzie zupa proponowana jako rodzaj przystawki oraz lody na deser. Tradycyjna przystawka oraz ciastko pozostają, jako opcja do wyboru. Pasażerowie wracający z USA do Polski będą też mieli możliwość wyboru jednego z trzech rodzajów śniadań: kontynentalnego, fitness i na gorąco. Serwis w Elite Club w nowej formie ma więc zdecydowanie restauracyjną formę.

LOT jest obecny na rynku Ameryki Północnej od ponad czterech dekad. Jest jedyną europejską linią, która wszystkie bezpośrednie połączenia z centrum Europy obsługuje najnowocześniejszymi samolotami świata – Boeingami 787 Dreamliner. Na początku maja do floty polskiego przewoźnika dołączył szósty Dreamliner „Franek”, pierwsza maszyna która otrzymała imię. Nadali je pasażerowie, w konkursie internetowym zorganizowanym w roku 85-tych urodzin polskiego przewoźnika.

Siatka połączeń polskiego przewoźnika dostosowana została pod połączenia dalekiego zasięgu stąd na przykład na siatce krajowej pojawił się dodatkowy rejs do Gdańska. LOT proponuje w sezonie letnim do 11 połączeń tygodniowo z Warszawy do Nowego Jorku, 10 połączeń do Chicago, 9 do Toronto 3 do Pekinu. LOT jako jedyny przewoźnik, z tej części Europy ma tak szeroką ofertę połączeń.

W lotach z Chicago aż 69% wszystkich pasażerów polskiego przewoźnika to pasażerowie tranzytowi (przesiadający się w stolicy na inne rejsy LOT-u). Dzięki nowemu modelowi siatki dostosowanej do rejsów atlantyckich przewoźnika już 28% pasażerów podróżujących na pokładach polskich Dreamlinerów każdego dnia kontynuuje podróż do innych krajów Europy Wschodniej i Zachodniej. 72% pasażerów LOT–u z Chicago docelowo przylatuje do Polski (w tym najwięcej – 31% do Warszawy, a 25% do Krakowa).

Polski przewoźnik realizując założenia Planu Restrukturyzacji modyfikuje siatkę połączeń by jeszcze efektywniej wykorzystywać flotę i dzięki temu zwiększa o 40% przepływ pasażerów tranzytowych na i z rejsów atlantyckich na warszawskim lotnisku. Dodatkowo podpisał umowy z największymi tour operatorami na realizowane w dwóch kolejnych sezonach zimowych umowy na rejsy czarterowe. Jednocześnie oferując najwyższy standard obsługi na rejsach dalekodystansowych w klasach Elite Club i Premium Club.

LOT / foto: Robert Lachmann

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *