Teraz Mauritius: atrakcje wyspy wprost z kamerek

Urząd Promocji Turystyki na Mauritiusie (MTPA) rozpoczął nową kampanię #Mauritius-Now. Celem kampanii jest promowanie wizerunku Mauritiusa jako atrakcyjnego celu podróży, po tym jak władze ogłosiły stopniowe otwarcie granic.

Ponadto program ma na celu przywrócenie zaufania do kraju mimo skutków niedawnego wycieku ropy naftowej, który zanieczyścił cztery procent wyspy.

Dlatego też kampania wykorzystuje materiały wizualne, aby przypomnieć się światu. Wyspa pozostaje atrakcyjną destynacją turystyczną z niesamowitymi lagunami, bujną roślinnością i gościnną społecznością lokalną.

Na potrzeby kampanii organizatorzy utworzyli specjalną witrynę #MauritiusNow. Oferuje ona filmy na żywo transmitowane przez kamery internetowe, które zostały zainstalowane w kluczowych miejscach na całej wyspie.

Dodatkowo seria filmów przedstawia mieszkańców podczas ich codziennych zajęć pokazując, że wyspa jest bezpiecznym miejscem, w którym tętni życie.

źródło: breakingtravelnews

foto: pexels


Zima w Dolinie Słońca!