TTG Polska Dziennik Turystyczny

Thailand Travel Mart+

Thailand Travel Mart Plus

Dzięki współpracy Narodowej Organizacji Turystyki Tajlandii (TAT) i tajskiej branży turystycznej, Tajlandia ma zaszczyt być gospodarzem największej imprezy B2B – Thailand Travel Mart Plus.

Impreza, zorganizowana po raz pierwszy w 2001 roku, ma na celu promowanie turystyki i usług dla przedsiębiorstw w Tajlandii i subregionu Mekong. To szansa także dla małych i średnich przedsiębiorców na przedstawienie swojej oferty na arenie międzynarodowej. W workshopie biorą udział przede wszystkim przedstawiciele rynków z Europy, Azji Południowo- Wschodniej, Azji Wschodniej, Stanów Zjednoczonych, Australii i Nowej Zelandii , a także te z krajów rozwijających się, takich jak, kraje WNP, Europy Wschodniej, Bliskiego Wschodu, Ameryki Południowej i Afryki Południowej .

TAT zaprosił przedstawicieli krajów całego świata do udziału w Thailand Travel Mart Plus 2014. Podczas workshopu powstało ponad 400 stoisk, które obsługują touroperatorzy, biura podróży i firmy usługowe z całej Tajlandii i krajów WZA. W tym roku cztery główne produkty zostaną wyróżnione w specjalnym pawilonie: Ekoturystyka, Zdrowie i uroda, ślub i miesiąc miodowy i Tajlandia, w 9 kategoriach biznesowych.

W 2014 Tajlandia Travel Mart Plus odbywa się w dniach 4-6 czerwca w Centrum Targowym IMPACT, Muang Thong Thani, skupiając się na handlu i rozmowach biznesowych wśród operatorów i uczestników.

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *