• Home »
  • Transport »
  • „Ty wyznaczasz swój komfort” – LOT wprowadza nową usługę upgrade’u

„Ty wyznaczasz swój komfort” – LOT wprowadza nową usługę upgrade’u

Priorytetowy boarding i kieliszek wina na powitanie? Indywidualna opieka profesjonalnego personelu pokładowego LOT-u? Wykwintne menu i więcej miejsca podczas podróży? To zaledwie kilka udogodnień podczas rejsu klasą biznes na pokładach polskich linii, w której miejsce już od teraz pasażerowie mogą sobie…wylicytować!

Usługa „LOT Upgrade” dostępna jest dla podróżnych, którzy kupili już bilet w klasie ekonomicznej. Po dokonaniu zakupu na stronie lot.com, pasażer może złożyć ofertę „dokupienia” biletu w wyższej komfortowo klasie. Są trzy warianty tzw. upgrade’u (czyli przeniesienia do wyższej klasy podróży): z klasy ekonomicznej do biznesu na rejsach średniego zasięgu, z klasy ekonomicznej do Premium Club oraz z klasy Premium Club do Elite Club na rejsach dalekodystansowych wykonywanych przez Dreamlinery.

To pasażer proponuje LOT-owi cenę, za jaką jest w stanie „dokupić” miejsce w wyższej klasie. Minimalna kwota, jaką podróżny może zaoferować przewoźnikowi to 300 złotych
(w przypadku upgrade’u z klasy ekonomicznej do biznesu na rejsach short-haul oraz
z ekonomicznej do Premium Club na lotach Dreamlinerem) albo 700 złotych, gdy podróżny zechce „przesiąść się” z Premium Club do Elite Club na rejsach długodystansowych.  Przewoźnik na 48 godziny przed planowaną podróżą poinformuje czy taka kwota została przyjęta czy odrzucona.

Przewoźnik zostawia – do momentu 72 godzin przed rejsem – wybór pasażerom, czy chcą zmienić swoją ofertę lub nawet ją wycofać.

Z dumą wprowadzamy tę usługę na rynek polski, która jest znana w całym świecie lotniczym
i cieszy się popularnością wśród pasażerów. To dla nich znakomita okazja, aby doświadczyć
i na „własne oczy” przekonać się o wysokim standardzie usług naszej firmy w klasie biznes.
Z drugiej strony jest też po prostu… dobrą zabawą i odrobiną  „dreszczyku” emocji podczas licytacji – mówi Magali Olive, dyrektor Biura Dodatkowych Przychodów i Programów Lojalnościowych w PLL LOT S.A.

„LOT Upgrade” jest dostępny aktualnie na niemal wszystkich połączeniach w siatce przewoźnika,
a zwłaszcza na tzw. rejsach dalekiego dystansu. Jest to bowiem najbardziej prestiżowa
i komfortowa klasa biznes oraz Premium w ofercie LOT-u, prezentowana na samolotach Boeing 787 Dreamliner, które wykonują rejsy do Toronto, Nowego Jorku, Chicago i Pekinu. Usługa będzie dostępna na wszystkich międzynarodowych połączeniach przewoźnika w połowie marca br.

„LOT Upgrade” jest kolejnym nowatorskim rozwiązaniem, po wprowadzeniu w 2013 roku usług m.in. Taxi&Fly, Limo Service czy Meet&Greet, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom pasażerów
i podnoszą ich komfort podróżowania LOT-em.

Szczegóły dotyczące nowej usługi można znaleźć na stronie lot.com.