775 metrów Polski w Berlinie

ITB Berlin

ITB Berlin Konferencja koncentruje się w 2022 roku na cyfrowych, zrównoważonych i elastycznych rozwiązaniach. Wszystkie sesje będą transmitowane za pośrednictwem strony internetowej itb.com – bezpłatnie i na żywo.

Warto zarezerwować sobie czas na te sesje w dniach 8-10 marca od 10 do 18, aby śledzić opinie międzynarodowych czołowych prelegentów i ekspertów w dziedzinie turystyki (m.in. Accor, Euromonitor International, Travalyst, Trivago, European Travel Commission, DER Touristik). Przedstawią oni najbardziej istotne problemy dotyczące globalnej branży turystycznej, podzielą się swoją wyjątkową wiedzą, wskażą dalsze perspektywy zmian i dostarczą potrzebnych na przyszłość wskazówek.

Natomiast 17 marca podczas cyfrowego dnia biznesowego będzie można zmierzyć się z wyzwaniem wirtualnego dotarcia do kontrahentów i klientów poprzez cyfrowy portal ITB.

Cyfrowe spotkanie z klientami to wyzwanie, którego już w poprzednim roku podjęły się turystyczne firmy, samorządy i organizacje z Polski podczas ITB 2021. Jak zaprezentować swój profil działania, przygotować ofertę i sprzedać skutecznie destynacje? Jak zaplanowane 775 metrowe stoisko Polski na tegoroczne ITB? W jaki sposób narodowe stoisko zostanie „zorganizowane” podczas wirtualnego spotkania? Już wkrótce poznamy odpowiedzi na te pytania.

Natomiast już teraz IPK Travel Monitor i ITB prezentują wstępne prognozy dotyczące podróży w 2022 roku.

ITB Berlin

Opr. Agnieszka Nowak, Leszek Nowak, 2ba.pl
Zdjęcia www.itb-now.com