4 maja 2020 roku to data szczególna dla warszawskiego a&o, nie tylko z uwagi na wznowienie działalności po okresie pandemii. Tego bowiem dnia firma celebrowała swoje 20-urodziny.
Z okazji tak ważnej rocznicy hostel a&o Warszawa uruchomił specjalną urodzinową akcję promocyjną: 20 PLN za łóżko na 20-lecie firmy. Promocja obowiązuje do końca sierpnia 2020 r. Wyjątek stanowią pokoje jednoosobowe, które są dostępne w cenie 40 PLN. Dwadzieścia pierwszych osób, które dokona rezerwacji otrzyma dodatkowo drobne upominki od hostelu oraz kody zniżkowe na kolejne noclegi w każdym obiekcie a&o.
Rezerwacji pokoi można dokonać poprzez stronę internetową https://www.aohostels.com/pl/, bezpośrednio w recepcji hotelu oraz przez wiodące portale rezerwacyjne.
– Promocję urodzinowej oferty rozpoczęliśmy już w poniedziałek 4 maja na profilu a&o na instagramie. Ceny, które oferuje a&o są bardzo konkurencyjne, co ma szczególną wartość zwłaszcza po okresie pandemii, kiedy ekonomiczne podróże będą mieć duże znaczenie dla naszych gości – mówi Daniel Szeliga, Kierownik Sprzedaży a&o na Polskę.
– Naszym celem jest zapewnienie naszym gościom i pracownikom najwyższego możliwego poziomu higieny i bezpieczeństwa – dodaje Oliver Winter, prezes i założyciel a&o.
Do tej pory stosunek jakości do ceny w hotelach a&o był nie do pobicia. Obecnie a&o chce również ustanowić wysokie standardy w zakresie higieny i bezpieczeństwa. – Nasi goście wyjeżdżając poczują się zdrowsi niż po przyjeździe – podkreśla podkreśla Oliver Winter.
Berlińska grupa budżetowych hosteli zdecydowała się wdrożyć zupełnie nowe środki w zakresie higieny i bezpieczeństwa. Zdaniem Wintera nowe regulacje będą na bieżąco analizowane i dostosowywane do zmieniających się uwarunkowań. Obok licznych rozwiązań dotyczących zachowania bezpiecznej odległości, jak również konsekwentnie opracowywanych programów utrzymywania czystości i dezynfekcji hosteli, począwszy od czerwca sieć wdroży nowy moduł szkoleniowy „Specjalista ds. higieny”, który będzie stałym elementem programu edukacyjnego dla wszystkich dyrektorów zarządzających hosteli.
Jedna odpowiedź
Już zwracają wpłacone zaliczki za niewykorzystane noclegi z marca? Mają tel do bezpośredniego kontaktu? Mają w języku polskim formularze zamówień?