W trakcie ponad 20-letniej działalności w branży Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, prowadziła własną działalność konsultingową i szkoleniową w obszarze hotelarstwa.
Od 2014 roku zajmuje stanowisko dyrektor generalnej w hotelu Airport Hotel Okęcie.
Przez 6 lat, do roku 2014 była związana z siecią hoteli Elbest Hotels: jako dyrektor generalny nowego Hotelu Krynica**** w Krynicy-Zdroju oraz jako dyrektor sprzedaży i marketingu całej sieci hotelowej.
Od ponad 10 lat jako trener dzieli się wiedzą i doświadczeniem z hotelarzami i inwestorami. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży i efektywnym zarządzaniu.
Na co dzień koncentruje się na wdrażaniu nowoczesnych konceptów Total Customer Experience, komunikacji nieantagonizującej oraz inżynierii sprzedaży transformacyjnej w tej branży, a także w realizacji konceptów zarządzania systemowego w operacyjnym funkcjonowaniu dużych organizacji. Aktywnie wspiera projekty CSR, jest m.in. współpomysłodawcą i współorganizatorem akcji Hotel Super Hero.
Elżbieta Nitsze jest absolwentką szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W roku 2017 ukończyła General Managers Program organizowany przez Cornell’s School of Hotel Administration przy Cornell Univeristy. Od 2019 roku jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Menedżerów Hotelowych (European Hotel Managers Association).