Makao pobudza turystykę wewnętrzną. Kampanię promocyjną nazwano Macao Ready Go!
Każdy stały i niestały rezydent Makao może otrzymać dotację w wysokości 560 patacas (70 USD) na dwie wycieczki lokalne – z 280 patacas na wycieczkę. Pod warunkiem, że zaplanuje je między 22 czerwca a 30 września. Ponadto wycieczki muszą organizować lokalne biura podróży.
Uczestnicy mogą wybierać spośród 15 tras. Dzielą się na dwie kategorie: wycieczki krajoznawcze (sześć tras) i wycieczki rekreacyjne (dziewięć tras). Opłaty za zwiedzanie obejmują zwiedzanie, wyżywienie, usługi przewodników, ubezpieczenie i inne.
Projekt koordynuje MGTO a sponsoruje Fundacja Makao. Realizowany go grupę zadaniowa złożona ze Stowarzyszenia Agencji Podróży Makau, Stowarzyszenia Agentów Turystycznych Makau i Rady Przemysłu Podróżniczego Makau.
W ramach projektu grupa zadaniowa będzie współpracować z biurami podróży. Mają one zapewnić transport autokarem, przewodników wycieczek a także uzgodnienia dotyczące cateringu i atrakcji turystycznych.
Oferta jest adresowana także do organizacji społecznych, szkół i innych instytucji.