Mia Lange
Nowy dyrektor ds. marketingu Urzędu Turystyki Saint Kitts.
Mia Lange będzie nadzorować wdrażanie globalnych działań marketingowych i brandingowych oraz będzie zarządzać agencjami St. Kitts na świecie. Będzie również kierować zespołem ds. public relations i marketingu w St. Kitts, aby zapewnić promocję atrakcji wyspy wśród lokalnej społeczności.
Posiada ponad dwie dekady doświadczenia w zakresie komunikacji i marketingu na Karaibach. W tym czasie odniosła wiele sukcesów we wprowadzaniu kluczowych strategii reklamowych i brandingowych.
Ostatnio Mia Lange pełniła funkcję dyrektora wykonawczego ds. komunikacji globalnej w Ministerstwie Turystyki Bahamów. W tej roli zajmowała się zarządzaniem agencjami Ministerstwa, planowaniem strategicznym, zarządzaniem budżetem czy komunikacją.
Pełniła kilka ról w Ministerstwie Turystyki Bahamów, takich jak starszy dyrektor ds. komunikacji globalnej, starszy kierownik ds. reklamy i brandingu, kierownik ds. rozwoju rejsów, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu. Pracowała w Anglii, Niemczech, Francji i Stanach Zjednoczonych. W trakcie jej pracy Ministerstwo Turystyki Bahamów otrzymało wiele nagród z zakresu marketingu i public relations.
Lange uzyskała tytuł MBA ze specjalizacją w marketingu i ukończyła Lynn University w 2017 roku.
Ostatnio komentowane