TTG Polska Dziennik Turystyczny

Zwiększa się zainteresowanie lotami z Indii do Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Egiptu

Arabian Travel Market (ATM)
Arabian Travel Market (ATM)

W związku z tym, że Indie stanowią jeden z głównych rynków docelowych w Dubaju, indyjski sektor turystyczny będzie jednym z kluczowych tematów omawianych podczas Arabian Travel Market (ATM) 2022, który odbędzie się w Dubai World Trade Centre (DWTC) w dniach 9-12 maja.

Indyjska branża turystyczna wygeneruje liczbę około 29 mln podróży wychodzących rocznie do 2025 r. Zgodnie z analizą GlobalData i ResearchandMarkets.com, wartość całego indyjskiego rynku turystyki wyjazdowej przekroczy 42 mld dol. do końca 2024 r.

Dlatego ATM 2022 zaoferuje w tym roku możliwość zbadania ogromnego potencjału oferowanego przez indyjski sektor podróży, turystyki i hotelarstwa.

Dane z Dubajskiego Departamentu Gospodarki i Turystyki (DET) pokazują, że Indie znalazły się na szczycie listy turystycznych rynków źródłowych Emiratu w 2021 r. z 910 tys. odwiedzających. A według Thomas Cook (Indie), zapytania o loty krótkodystansowe do takich miejsc jak Abu Zabi, Dubaj i Egipt, odnotowały 30-proc. wzrost wśród indyjskich turystów.

– Pandemia miała duży wpływ na indyjski sektor turystyczny, ale ponieważ globalne ożywienie naszej branży po pandemii nadal nabiera tempa, indyjscy turyści wydają się chętni do powrotu do swoich ulubionych miejsc na Bliskim Wschodzie. Cieszymy się, że możemy zbadać ogromny potencjał tego ważnego rynku źródłowego w ramach naszego dedykowanego forum dla nabywców na ATM 2022 – mówi Danielle Curtis, dyrektor ds. wystaw ME.

Ponad 30 tys. nowych pokoi hotelowych dla pielgrzymów powstaje w Arabii Saudyjskiej

Liczba turystów przybywających z Indii do Zjednoczonych Emiratów Arabskich wzrosła ostatnio o 50 proc., a VFS Global przetworzył 40 tys. wiz podróżnych od czasu ponownego otwarcia granic Dubaju po pandemii. Dzięki forum kupujących poświęconemu wyłącznie Indiom, uczestnicy, wystawcy i delegaci ATM 2022 będą mieli wiele okazji do poznania w branży turystycznej i hotelarskiej kraju, badając obecne i przyszłe trendy oraz sposoby, jak miejsca docelowe na Bliskim Wschodzie mogą czerpać korzyści z tego ważnego rynku źródłowego.

ATM 2022 będzie również gościć szereg znanych wystawców z Indii, w tym India Tourism, Madhya Pradesh Tourism Board, ITC Hotels, Le Passage to India Tours and Travels, Vervotech Solutions, Qtech Software, TI Infotech i WebEngage / Webklipper Technologies.

– Wraz z ponownym otwarciem indyjskiego nieba, loty do i z Indii wynoszą obecnie 3 250 lotów tygodniowo obsługiwanych przez 66 linii lotniczych. Same linie Emirates powróciły do częstotliwości lotów sprzed pandemii, obsługując 170 lotów tygodniowo do dziewięciu miast, co podkreśla znaczenie rynku indyjskiego dla regionu. ATM 2022 stanowi idealne forum do zbadania synergii pomiędzy Radą Współpracy Zatoki Perskiej (GCC) i indyjskim sektorem turystycznym oraz do zidentyfikowania możliwości rozwoju rynku podróży – podkreśliła Danielle Curtis.

Źródło: Shamal Communications

Podziel się tą wiadomością ze znajomymi:

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *